Amazon cover image
Image from Amazon.com

Publicidad : principios y práctica / William Wells, Sandra Moriarty, John Burnett; traducción María Herrero, revisión técnica María de los Angeles Ramos Solano

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish México : Pearson, 2007Edition: 7a edISBN:
  • 9789702610878
Subject(s): DDC classification:
  • 659.1  W453p
Contents:
Parte 1: Fundamentos. -- Parte 2: Planeación y estrategia. -- Parte 3: Medios eficaces de publicidad. -- Parte 4: Mensajes publicitarios eficaces. -- Parte 5: Integración y evaluación
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Ciencias Aplicadas 659.1 W453p (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 344902

Parte 1: Fundamentos. -- Parte 2: Planeación y estrategia. -- Parte 3: Medios eficaces de publicidad. -- Parte 4: Mensajes publicitarios eficaces. -- Parte 5: Integración y evaluación

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha