Amazon cover image
Image from Amazon.com

Marketing internacional / Phillip R. Cateora, Mary C. Gilly, John L. Graham; revisión técnica María Andrea Trujillo León, Gerardo Luévano Rodríguez

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish México : McGraw-Hill, 2010Edition: 3a. Ed. en españolDescription: 712 pISBN:
  • 9786071502766
Subject(s): DDC classification:
  • 658.848  C359m
Contents:
Parte 1: Perspectiva general. -- Parte 2: El entorno cultural de los mercados globales. -- Parte 3: Evaluación de las oportunidades en el mercado global. -- Parte 4: Desarrollo de estrategias globales de marketing. -- Parte 5: Implementación de estrategias globales de marketing
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Reserva 658.848 C359m (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 324820
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Reserva 658.848 C359m (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 Available 324821

Parte 1: Perspectiva general. -- Parte 2: El entorno cultural de los mercados globales. -- Parte 3: Evaluación de las oportunidades en el mercado global. -- Parte 4: Desarrollo de estrategias globales de marketing. -- Parte 5: Implementación de estrategias globales de marketing

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha