Amazon cover image
Image from Amazon.com

Marketing relacional : un nuevo enfoque para la seducción y fidelización del cliente / Pedro J. Reinares Lara, José Manuel Ponzoa Casado; prólogo Javier Álvarez

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: OnoMadrid : Prentice Hall Hispanoamericana, 2004Edition: 2a edDescription: 303 pISBN:
  • 8420543152
Subject(s): DDC classification:
  • 658.8  R364m
Contents:
Introducción al marketing relacional. -- Los públicos del marketing relacional. -- La estrategia relacional. -- Fidelización, vinculación y retención de clientes. -- Gestión de base de datos. -- Customer relationship management (CRM)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Ciencias Aplicadas 658.8 R364m (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 324804
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Ciencias Aplicadas 658.8 R364m (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 Available 324805

Introducción al marketing relacional. -- Los públicos del marketing relacional. -- La estrategia relacional. -- Fidelización, vinculación y retención de clientes. -- Gestión de base de datos. -- Customer relationship management (CRM)

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha