Modelo de participación de mercado para productos de mercado masivo derivado de auditorias en el canal de distribución autoservicios y su importancia en la toma de decisiones gerenciales / Jairo Rodríguez, Eduardo Macana; Jaime Velandia , director

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Colombia : Universidad del Tolima, 1989Description: xxxii, 288 h. : il., fotos ilSubject(s): Dissertation note: Tesis (Administrador de Empresas). Universidad del Tolima, Facultad de Administración de Empresas
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Tesis Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Tesis T 0401 337 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 000352

Tesis (Administrador de Empresas). Universidad del Tolima, Facultad de Administración de Empresas

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha