Amazon cover image
Image from Amazon.com

Marketing internacional / Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen; traducción Guadalupe Meza y Staines; adaptación María Alejandra Noriega Vázquez; Citlali del Carmen Calderón Frese, Griselda Escobar Ceballos, Norma Otilia Calderón Ríos

By: Contributor(s): Publication details: México : Cengage, 2019Edition: 11a. EdiciónDescription: 584 páginas : tablasISBN:
  • 9786075268415
Subject(s): DDC classification:
  • 658.84  C998m
Contents:
Parte 1: El entorno del marketing internacional -- Parte 2: Cómo identificar clientes globales -- Parte 3: Mezcla de marketing global -- Parte 4: Liderazgo en marketing global
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Ciencias Aplicadas 658.84 C998m 11a.Ed. (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 On order 079315
1 item is on order.

Parte 1: El entorno del marketing internacional -- Parte 2: Cómo identificar clientes globales -- Parte 3: Mezcla de marketing global -- Parte 4: Liderazgo en marketing global

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha