Amazon cover image
Image from Amazon.com

Canales de marketing y distribucion comercial : un enfoque de administración de relaciones / Lou E. Pelton, David Strutton, James R. Lumpkin; traducción Maria del Carmen Hano Roa, Joaquin Ramos Santalla, Jose Julian Diaz Diaz; revisión técnica Ovonne Raso Arcuate, Ivan M. Barreiro Diaz

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: esp Mexico : McGraw-Hill Interamericana, 2002Edition: 2 edDescription: 580 p. : ilISBN:
  • 9701050894
Subject(s): DDC classification:
  • 658.84 P393c
Contents:
CONTENIDO: Parte 1: Estructura de los canales de mercadotecnia
Parte 2: Ecosistemas del canal
Parte 3: Microsistemas del canal
Parte 4: Sistemas de redes en el canal
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.84 P393c (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 055815
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.84 P393c (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 Available 055816
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.84 P393c (Browse shelf(Opens below)) Ej. 3 Available 315778

CONTENIDO: Parte 1: Estructura de los canales de mercadotecnia

Parte 2: Ecosistemas del canal

Parte 3: Microsistemas del canal

Parte 4: Sistemas de redes en el canal

Con información de ANA01, completado con ANA02

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha