Amazon cover image
Image from Amazon.com

Marketing internacional / Philip R. Cateora, John L. Graham; traducción Celia Ascencio Lara, Maria Isabel Pérez de Lara Choy, Susana Panton Becerril; revisión técnica Romulo Sanchez Rodríguez, Boris Diner

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: esp Mexico : McGraw-Hill, 2001Edition: 10 edDescription: xxxiii, 810 p. : il., mapasISBN:
  • 9701029070
Subject(s): DDC classification:
  • 658.848 C357m
Contents:
CONTENIDO: Antecendentes
Desarrollo de estrategias de marketing global
El entorno cultural del marketing global
Evaluacion de oportunidades globales de mercado
Material suplementario
Puesta en practica de las estrategias de marketing global
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.848 C357m (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 056770
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.848 C357m (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 Available 056771
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.848 C357m (Browse shelf(Opens below)) Ej. 3 Available 056772
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.848 C357m (Browse shelf(Opens below)) Ej. 4 Available 056773
Browsing Biblioteca Central Rafael Parga Cortes shelves, Shelving location: Colección general, Collection: Generalidades Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available No cover image available
658.848 C357m Marketing internacional / 658.848 C357m Marketing internacional / 658.848 C357m Marketing internacional / 658.848 C357m Marketing internacional / 658.848 C357m Marketing internacional / 658.848 C357m Marketing internacional / 658.848 C998m Marketing internacional /

Solicitar en bibliotecas CENTRAL y EDUCACION

CONTENIDO: Antecendentes

Desarrollo de estrategias de marketing global

El entorno cultural del marketing global

Evaluacion de oportunidades globales de mercado

Material suplementario

Puesta en practica de las estrategias de marketing global

Con información de ANA01, completado con ANA02

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha