Amazon cover image
Image from Amazon.com

Introduccion a la investigación de mercados / Laura Fischer de la Vega, Alma Navarro Vega

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: esp Mexico : McGraw Hill Interamericana, 1990Edition: 3 edDescription: 162 p. : ilISBN:
  • 9701011724
Subject(s): DDC classification:
  • 658.83 F529i
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.83 F529i (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 049478
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.83 F529i (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 049562
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.83 F529i (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 Available 061343
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.83 F529i (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 Available 061348
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.83 F529i (Browse shelf(Opens below)) Ej. 3 Available 052382
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Generalidades 658.83 F529i (Browse shelf(Opens below)) Ej. 3 Available 061347

Biblioteca posee 2a. y 3a. ed. Solicitar también en biblioteca EDUCACION

Con información de ANA01, completado con ANA02

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha