Amazon cover image
Image from Amazon.com

Gerencia de marketing : estrategias y programas / Joseph P. Guiltinan, Gordon W. Paul, Thomas J. Madden; traducción Cecilia Ávila de Barón; revisión técnica Gabriel Pérez Cifuentes

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Bogotá : McGraw-Hill, 1998Edition: 6a edDescription: 470 pISBN:
  • 9586008282
Subject(s): DDC classification:
  • 658.8  G962g
Contents:
Parte 1: Perspectivas administrativas sobre marketing. -- Parte 2: Análisis de la situación. -- Parte 3: Estrategias y programas de marketing. -- Parte 4: Coordinación y control
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central Rafael Parga Cortes Colección general Ciencias Aplicadas 658.8 G962g (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available 348273
Browsing Biblioteca Central Rafael Parga Cortes shelves, Shelving location: Colección general, Collection: Ciencias Aplicadas Close shelf browser (Hides shelf browser)
658.8 G367 Gerencia de marketing / 658.8 G367 Gerencia de marketing / 658.8 G751m Marketing de los servicios / 658.8 G962g Gerencia de marketing : estrategias y programas / 658.8 I61 Introducción al marketing / 658.8 I61 Introducción al marketing / 658.8 I61 Introducción al marketing /

Parte 1: Perspectivas administrativas sobre marketing. -- Parte 2: Análisis de la situación. -- Parte 3: Estrategias y programas de marketing. -- Parte 4: Coordinación y control

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha